2010-05-05
 22:56:49

Tidsfördriv

År 2009 så..

Vad hade du för hårfärg - Brunt och blont
Hur lång var du – 170 som nu, eller kanske någon cm kortare?
Vem var du kär i - Alessandro
Hade du nån pojk-/flickvän – Hela året
Vad brukade du göra på fritiden – Umgicks med vänner, pluggade & pojkvännen.
Vilka umgicks du med – Det var olika
Var allt bättre då – Ja, en del var väl bättre, men jag gillar det som det är nu med
Skulle du vilja gå tillbaks dit – Nej
Har du förändrats – Jag tycker det

Nu:

Vad har du för hårfärg – Blont
Hur lång är du? – 171cm
Vem är du kär i – Alessandro
Har du nån pojk-,/flickvän - Ja
Vad brukar du göra på fritiden – Skolan, vännerna, gymmet och fest?
Vilka umgås du med – Det beror på
Hur ser du ut? – Riktigt snajsig !


Har du:
Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – Haha gjorde det idag
Ljugit för en bra vän – Ja, det har väl alla..
Svikit någon – Ja..

Vem:
Skrev du senast till på msn – Ingen, jag är mobbad
Kramade du senast – Emma
Sov du hos senast – Alessandro
Vill du vara just nu - En rik jävel
Ringde dig senast – Alessandro

Vad:
Drack du senast – Energidricka
Köpte du senast – En godis
Gjorde du igår – Gymmade och var i skolan
Ska du göra imorn – Gå till skolan och sen ska jag gymma
Vill du göra just nu – Mysa
Åt du senast – Pasta pesto
Är närmast dig som är rosa – Mina trousor :D

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – Yes..
Nån har sårat dig så du börjat gråta – Ja..

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra –Ja..
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Ja
Jag har smugit ut utan lov - Ja
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – Ja
Jag har en hemlighet som ingen vet om – Många hemlisar
Jag har fuskat i ett spel – Hahahah, det gör jag alltid
Jag har struntat i ett prov – Nej

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – Ja
Jag har druckit alkohol – Ja
Jag har tagit medecier mot drepression – Nej 
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Ja
Jag har vaknat gråtande – Av en mardröm typ..
Jag har somnat gråtande - Ja

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - Det är jätte hemskt!
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du har känt som nyligen som dött - Ja. :(


Nu ska jag sova, godnatt <3


Anna

sv: Tack så mycket :) din blogg var också jättefin !



PUBLICERAT: 2010-05-06, 00:11:05 | URL: http://annaahellgren.blogg.se/
anna

skriv om det du gillar! Det brukar vara en bra ide!



PUBLICERAT: 2010-05-06, 07:33:43 | URL: http://krondahl.blogg.se/
JULIA

tack :)



PUBLICERAT: 2010-05-06, 17:04:20 | URL: http://jjuliarosen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: