2010-05-03
 16:16:38

Fredag och Lördag

Fredag , först var det skola sen åkte jag och klippte mig och färga håret blondt! fast det blev inte så ljust... efter det åkte jag och träffade S och vi drog in till stan och kollade cortegen, där mötte vi även upp Ellen Alice och Josse som vi var med. Det blev ganska failat med alla fester och så. Så det slutade med att jag Alle , Nonno och Nawros bara var hemma hos Alle resten av kvällen.
Lördag, vad det dags för lokal fest för nadia&ricardo. Innan det träffade jag Alle och vi var bara hemma hos honom och väntade in kvällen. Vi mötte upp Emma Issa & Ellen och gick bort till lokalen, det var rätt segt där men det blev väl helt ok efter någon timme. Sedan skulle jag och Alle på bio resten minns jag inte !
Här är några bilder från lokalfesten.
Ellen Alice och Jag
Micka Orhan och Ella
Någon kille Oskar Ludde halva Emma och Jag
Jag Alice Ellen och Emma


Sofie

tack detsamma:)



PUBLICERAT: 2010-05-03, 19:14:51 | URL: http://shallehn.blogg.se/
Anonym

Fan vad söt du är! Vad tycker du om min dagens outfit föresten? Kommentera så blir jag världens gladaste, hihi (a)



pusss <3



PUBLICERAT: 2010-05-05, 21:59:40 | URL: http://pamichulo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: